středa 15. května 2013

Pažitková omáčka

Od mamky jsem dostala obrovskou knihu s recepty a dnes na dnesni obidek jsem se rozhodla uvarit rychle,levne....

Omacky mame moc radi,delam je hlavne kvuli male,ktera omacky miluje a tak jsem dnes udelala pazitkovou omacku.Dostala jsem hodne pazitky,tak jsem ji musela spotrebovat.

Doporucuji vyzkouset,omacka je opravdu moc chutna:-)

Ingredience:
-pazitka
-3 lzice hladke mouky
-3 lzice masla
-stredne velka cibule
-200ml smetany
-500ml vyvaru
-nekolik kulicek pepre
-sul

Nakrajenou cibuli doruzova osmazime na masle,pridame mouku a zasmahneme.Svetlou zasmazku zalijeme vyvarem a rozslehame.Prichutime soli a rozdrcenym peprem.Po provareni omacku precedime(ja rozmixovala)pres jemne sitko,zjemnime smetanou.Kratce nechame prejit varem a pridame opranou,jemne nasekanou pazitku.

Omacku podavame k varenemu hovezimu masu a jazykum.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...